Friss topikok

  • fingerbangs: ha az egesz vilagon -a valsag hatasara- csokken a fogyasztas, akkor meg tobb marketing koltessel a... (2009.02.20. 21:40) Marketing válság?
  • szarszemetszaralak: Szerintem nézd át mégegyszer ezt a prezentációt. Ilyesmiben helyesírási hibát hagyni a legcikibb. ... (2009.02.06. 08:16) SEO nem a keresőkben elért pozíció!
  • Longhand: Hetente fogalmazzák át ezeket a pontokat, a Google achilles-ína ez a dolog. :) Btw. technikailag ... (2009.02.03. 00:25) Linkbuilding - mennyiség vagy minőség?
  • Szűcs Attila: Erről nem is tudtam, kösz a tippet, telepítem is! (2009.01.29. 21:30) Írjatok megjegyzéseket az Analyticsben!
  • Monika F: Ahogy már megírtam Konrádnál a Seznam és Google konkurens cégek. Jól látod, a Seznam felhasználóin... (2008.03.08. 09:53) Bazi nagy cseh lagzi

FM blog - Fóthy Móni blogja

Túl sok időm írásra nem marad. Viszont ha tehetem, akkor írok. Szeretnék használható, konkrét tippeket adni azoknak, akik csak most kezdik. Ha kérdéseitek vannak, tanácstalanok vagyok, küldjétek el emailben, közzéteszem, és próbálok segíteni a megoldásban.

Szakértői minősítés

Google Individual Professional

Heti gondolat

"Nem lehet megoldani problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel csináltuk őket."

Albert Einstein

Seznam Sklik - kulcsszóválasztó eszköz

2008.02.22. 23:05 :: Monika F

Ha elfeledkezek egy pillanatra arról, hogy a Seznam reklámprogramja egy lebutított Google Adwords, meg kell dícsérnem a Sklik fejlesztőket (Jyxo). Végre működik a kulcsszóválasztó eszköz a Sklik-en is!

Seznam SklikSklik a Seznam kereső PPC alapú reklámprogramja, tulajdonképpen ugyanaz mint az AdWords a Googlen. Csehországban tapasztalataim szerint a Sklik sokkal hatékonyabb és olcsóbb, mint az Adwords. A Seznam piacvezető pozíciója egy darabig még szinte biztos, a Sklik segítségével szólíthatjuk meg a legnagyobb közönséget. A kattintás alapára 0,20 CZK ami durván 2 HUF. Felső határ a csillagos ég :-)

Seznam kulcsszóválasztó eszköze











A Sklik kulcsszóválasztó eszköze egyrész nagy segítség a reklámkampányok létrehozásánál, másrészt képet kaphatunk arról, hogy milyen gyakran keresik az adott kulcsavakat a Seznamban. A szavak keresési gyakoriságát állítólag kéthetente frissítik majd.

Természetesen mint az AdWordsben, itt is lehetőség van a felajánlott kulcsszavak illesztésének kiválasztására (általános, pontos, csak pontos és negatív).

Szólj hozzá!

Címkék: keresők seznam sklik

A bejegyzés trackback címe:

https://fmblog.blog.hu/api/trackback/id/tr45350778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása